Hoppa till textinnehållet

Hej, vi hjälper dig gärna!

Välkommen att skriva din fråga nedan för att snabbt få svar på vanliga frågor. 

Ställ din fråga här

Hej! Kontakta oss gärna hjälper vi dig bästa sätt.

Varmt välkommen att besöka oss, ringa oss, mejla oss, kontakta oss via våra sociala medier eller boka en tid. 

Information om kundundersökning

Vecka 5 påbörjas vår kundundersökning där vi kommer att genomföra intervjuer via telefon. Vi ställer aldrig frågor om koder, saldo, transaktioner, eller liknande kopplat till kunders engagemang utan enbart frågor som rör kundernas uppfattning om oss som bank. Vi kommer intervjua kunder på såväl privat- som företagssidan och det kommer pågå i 4-5 veckor.

Vi gör denna typ av undersökningar regelbundet för att lyssna till våra kunders åsikter och synpunkter i syfte att fortsätta utveckla vår service och våra kunderbjudande.

Har du fått ett brev från oss om kreditupplysning?

Under vecka 6 (4-8 februari) skickar vi ut informationsbrev till privatkunder som har lån hos oss. Informationen skickas ut för att meddela om kreditupplysningen som gjorts på dig gällande ditt/dina lån hos oss på Tjustbygdens Sparbank.

 

Bankens öppettider

Här hittar du våra öppettider för våra kontor, växel och insättningsautomater. 

 

Besök oss

Välkommen till något av våra tre kontor - Västervik, Gamleby eller Ankarsrum. 

 

 

Ring oss

Här har vi samlat alla bra nummer som du kan tänkas behöva - både till oss, spärrservice och telefonbanken.

Boka tid för rådgivning

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig och bokar in ett möte för att gå igenom din ekonomi.

 

 

Mejla oss

Kontakta oss via mejl med ditt ärende - vi svarar så snabbt vi kan. 

 

 

 

 

Klagomål

Banken har en strävan att alltid arbeta med förbättringar av bankens produkter och tjänster. En viktig del i det arbetet är att ta missnöjda kunders klagomål på största allvar.

Information till dig som är syn- eller hörselskadad

Du som är syn- eller höselskadad kan få tillgång till flera bra tjänster och produkter som underlättar när du ska sköta din privatekonomi. 

Sociala medier

I våra sociala medier, Facebook, Instagram och LinkedIn, kan du ta del av senaste nytt både när det gäller banknyheter och vad som händer hos oss. Via Facebook och Instagram kan du även kontakta oss om du har frågor. Följ oss på @tjustbanken.