Skip to content

Ring oss

Kundcenter Privat - Öppet alla dagar kl 07-20 (stängt storhelger) - 0771-22 11 22

Personlig service för dig som privatkund.

Kundcenter Företag - Öppet alla dagar kl 07-20 (stängt storhelger) - 0771-33 44 33

Personlig service för dig som företagskund.

Fler nummer

Faxnummer

Västervik | 0490-81 51 20, Gamleby | 0493-81 50 10

 

Digital support 0771-97 75 12

Digital support svarar på dina frågor om våra digitala tjänster dygnet runt, alla dagar i veckan. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan.

 

Spärra kort 08 - 411 10 11

Linjen är öppen dygnet runt. (från utlandet +46 8 411 10 11)

 

Spärrservice – dosa och BankID

Här kan du spärra förlorad säkerhetsdosa eller BankID.

 

Kundcenter Privat: 0771-22 11 22

Digital support: 0771-97 75 12

Spärrservice: 08-411 10 11

 

Om du misstänker att koden till säkerhetsdosan, till ditt BankID, Kundcenter Privat eller din personliga kod hamnat i orätta händer ska du omedelbart byta kod eller spärra tjänsten. Du kan även få hjälp på ditt bankkontor.

 

Tre Kronor Försäkring

Frågor om försäkring: 0490 - 81 50 00

Skadeanmälan (vardagar kl.08.00-17.00): 0771-23 33 33

Jour/assistans: 0771-57 16 00

Utomlands (SOS-international): +46 8 587 717 76