Kundcenter Privat - Öppet alla dagar kl 07-20 (stängt storhelger)
Personlig service för dig som privatkund.
Vår växel är öppen måndag-torsdag 09.00-16.00 och fredag 09.00-15.00.
Bild: Annie - Servicerådgivare i Västervik
Digital support 0771-97 75 12
Digital support svarar på dina frågor om våra digitala tjänster dygnet runt, alla dagar i veckan. Du kan även ringa oss om du har förbättringsförslag eller vill lämna en felanmälan.
Spärra kort 08 - 411 10 11
Linjen är öppen dygnet runt. (från utlandet +46 8 411 10 11)
Spärrservice – dosa och BankID
Här kan du spärra förlorad säkerhetsdosa eller BankID.
Spärrservice: 08-411 10 11
Om du misstänker att koden till säkerhetsdosan, till ditt BankID, Kundcenter Privat eller din personliga kod hamnat i orätta händer ska du omedelbart byta kod eller spärra tjänsten. Du kan även få hjälp på ditt bankkontor.
Tre Kronor Försäkring
Frågor om försäkring: 0490 - 81 50 00
Skadeanmälan (vardagar kl.08.00-17.00): 0771-23 33 33
Jour/assistans: 0771-57 16 00
Utomlands (SOS-international): +46 8 587 717 76